Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

One tree hill

Av Lisa Ström - 11 januari 2010 16:10

Kollar på one tree hill, väntar på att de blir reklam så jag kan sätta på kaffe. Visst jag har sett detta avsnittet förut men ändå. Melia ligger i vagnen å söver.

Nu sitter jag iallafall å väntar på kaffet ska bli klart.

 

Men men skriv nog mer sen....

 

ska njuta snart med mitt kaffe å äntligen börjar grays anatomy eller hur de stavas

 

kram

 
 
Linda

Linda

11 januari 2010 16:27

Åh One tree hill är bra:)
och greys anatomy med, när börjar de?:)

http://Lindismalmis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ström - 18 januari 2010 13:37

Här sitter jag å kollar på tv. Lillan ligger å sover. Funderar på om vi skulle ta en promenad sen. Ne vet inte vad jag ska skriva för något   hej hej så länge ...

Av Lisa Ström - 13 januari 2010 23:19

Idag har jag och Abbe vart i mellerud på soc å fixat med faderskaps beviset å så har vi skrivit på pappret med deladvårnad. sen var jag å charlotte på nk å fika. Lillan var jätte snäll hela tiden. Carro va hemma å drack kaffe, men de e inge ovanl...

Av Lisa Ström - 13 januari 2010 01:17

Emelia ligger i baby sittern å sover älsklingen gick nyss å la sig, å jag kollar på tv.. tänkte att de inte va nån ide att sova.. Lillan vaknar nog snart å vill ha mat   Vet inte va jag skriva, så jag skriver imorrna   Ha de ...

Av Lisa Ström - 12 januari 2010 13:39

Idag så är Emelia jätte tät i näsan, men annars är hon pigg å glad. Hon liggerr här på soffan brevid mig å pratar å ler... Idag är vi riktiga slapp fisar, båda sitter här i pyamas å latar oss   Senare idag kommer nog mamma å hälsar på, å gudmor...

Av Lisa Ström - 11 januari 2010 11:52

Har nästan inte nått inatt, Emelia har haft ont i magen å har vart ledsen lite då å då. Har det inte vart magen så har hon vart ledsen för att hon har tappat nappen. Ibland är hon riktig napp beroende. Nu sitter jag iallafall å kollar lite på tv...

Presentation


Jah heter Lisa å är 19 år, jag är förlovad men Abbe 23 år. Den 5 December 2009 kom lilla Emeila till världen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

...

...

  • Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards